lørdag 28. april 2012

Hjemme igjen...

Da var jeg hjemme igjen, etter et døgn på helsesenteret, med blodoverføring, og oppfølging. Er utrolig glad for at jeg slapp å dra til UNN, bare for det. Så får vi se om det hjelper på luftinntaket, og andre ting, å ha fått litt mere blod i kroppen... Men her lå brev til meg...usj og fy...innleggelse på UNN om fjorten dager. Da truer plutselig farer og uhygge overalt... Liker slett ikke UNN mere, og slett ikke den avd jeg tilhører...lungekreft. Er vel egentlig ikke ikke noe feil på avd, men nå har jeg opplevd så mye negativt der, og fått så mange negative beskjeder derfra, at jeg ønsker å stryke den fra jordens overflate... Prøve å ikke tenke på det i dag... Prøve å slappe av og kose meg i den grad det er mulig. Ønsker alle en så fin lørdag som det går an, klem fra her :)

1 kommentar:

  1. Sender deg mine varmeste tanker og håper det beste for deg; at du ikke har smerte eller angst,at du har fred og ro og noen av dine kjære i nærheten.Klem

    SvarSlett