søndag 1. april 2018

Hei igjen...

Nå er det lenge siden jeg har skrevet noe her, vel et år kan jeg tenke meg. Jeg gjorde det av hensyn til meg selv og min familie. Det ble litt mye. Siden sist har jeg fåå innoperert piccline, en slags permanent veneflom. Jeg har ikke blitt dårligere men heller ikke bedre. Jeg har slitt mye med ekstraplager. Rett før jul fikk jeg spysyka, deretter bronkitt. Så fikk jeg helvetesild, og etterpå et ryggonde som spredte seg ned gjennom foten og satte meg i rullestol. Og der har har jeg sittet noen uker, men har i det siste klart å gå litt med støtte. Jeg SKAL bli kvitt den rullestolen. Ellers har jeg lite å si nå, får heller å prøve å skrive litt oftere. Nå er det over seks år siden legene spådde at jeg hadde ni mnd igjen å leve. Ha en fin natt alle sammen, klem <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar