onsdag 4. april 2018

Onsdagskveld..

Jeg skrev på forrige innlegg at jeg ikke var blitt verre. Dette er en sannhet med modififasjoner. Jeg sover mye mere, bruker oksygen hele tiden og matlysta er dårligere. Jeg kan ikke gå mere pga ryggen. Helvetesilden har satt meg mye tilbake. Vi tapper oftere, hver dag på høyre siden og annenhver dag på venstre siden. Jeg blir veldig fort slten og bare å skrive et lite innlegg her tar på. Men vi vet jo hvilken vei det går, men ikke dagen og timen. Men jeg har motet oppe og mange gode øyeblikk. Ønsker alle en fin natt, klem <3

2 kommentarer:

  1. God natt søte deg Eva <3
    <3 Klem te dæ

    SvarSlett
  2. Kjære Eva. Takk for at du tar det ork til å fortelle om hvordam du har det. Vondt å høre at du plages slik. Du er et forbilde ( rart å høre ?) med din åpenhet og ærlighet hjelper flere enn du aner. Jeg har selv kreft men har ikke så alvorlig som deg. Varm klem <3

    SvarSlett