fredag 24. februar 2012

Bla, bla, bla...

PET- scanning, ambulanse, pasienthotell, sviktende informasjon, over hele linja.
Og det skal jeg liksom bare godta?
Nei.
Og jeg godtar slett ikke at de skylder på at fastlegen er borte, at jeg som "lungepasient" kommer under den og den paragrafen.
Jeg er slett ikke bare lungepasient.
Jeg har i tretti år måttet dra dagen før, hvis jeg skulle noe på UNN, pga mitt sykdomsbilde.
At jeg i dag, pga rot i helsesystemet skal måtte dra frem og tilbake samme dag, er bare latterlig.
Hvis det var slik at pasientene ble friskere jo mere rot det var i dette systemet, ville det ikke være et eneste sykt menneske igjen i Norges land...
Og NÅ, pga alle forviklingene de har laga til, skal de vurdere nødvendigheta av denne undersøkelsen, noe jeg har etterlyst i lengre tid.
Pooh, ja man skal være frisk for å være syk.
Og hvis alle hadde gjort det de faktisk var betalt for å gjøre, uten at brukerne måtte mase på de hele tiden, har verden vært et helt annet sted å leve i, for alle.
De gjør sikkert så godt de kan, men denne gangen ble det rett og slett bare for dårlig.
Strykkarakter.
Og dette var siste nytt fra østfronten, i denne omgang ;)

2 kommentarer:

  1. Ja,konklusjonen er klar; rett og slett for dårlig!!!!:( Enig med deg..og slike "glipper"skjer alt for ofte.Har opplevd litt for mange glipper jeg også,i følge med min far,så jeg skjønner akkurat hva du snakker om. Ikke bra.På tide at du ringer Pasientombudet!!

    SvarSlett
  2. Ingen skillnad på Sverige och Norge vad gäller sånt då. Här måste man också va frisk för att vara sjuk

    SvarSlett